lördag 30 januari 2010

Blev alltså klubb igår, o de va kul. Skulle vara glamourtema vilket jag tolkade som dyrt o lyxigt, hade en snygg skjorta o rejäl halskedja med armband. Dyra grejer, snyggt men kände mig lite väl uppklädd... Får bli en snygg t-shirt nästa gång, det är mer jag.
Träffade mycket folk, dels de som jag kände innan, o de som kände de jag kände o sen alla andra som råkade va på det ganska lilla stället som bara spelade tekno (gayklubb med tekno? gaylivet förändras^^).
Hur som helst, det ar kul att stå o hoppa på dansgolvet i några timmar, träffade en trevlig snubbe som jag snackade med i en timme eller så men jag hånglade inte med någon! det fanns säkert någon som ville, men jag kollade inte. Fokuserad på de jag kände, fokuserad på att inte göra bort mig o bara allmänt glad. Rörigt.
Men det gör inte så mycket, jag behövde inte gå hem ensam men fick sova själv o det var rätt ok. Måste hitta mig själv innan jag hittar nästa kille. Men en sak är säker o det är att jag ska se till att få ett ragg nästa gång. Man måste ju testa, och alla gör det ju. Men jag tror inte man finner kärleken på krogen...

1 kommentar: