onsdag 3 mars 2010

Så har man gjort det igen, jag kan inte begripa varför det ska vara så svårt att låta bli. Frågan är om det är jag som borde låta bli eller han? Nåväl, han kom på besök o jag ska erkänna att jag såg i hans blick att han ville göra mer än att bara prata. Så när vi satt och pratade så reste han sig, gick fram till mig och kysste mig, och sen kysste han mig igen och drog upp mig ur stolen. Jag vet att jag borde ha sagt nej, jag vet ju precis hur förbjudet det är. Men jag ville inte säga nej, så jag lät honom hångla upp mig, dra av mitt linne och smeka min kropp...
Alldeles oavsett hur fel det var så var det väldigt skönt. Jag ångrar det inte och tror inte att han gör det heller. Men jag lovar att jag är väldigt nyfiken på hur han tänker. Kan man verkligen älska sin sambo samtidigt som man vill leka med en kompis? Att jag är kompis med hans pojkvän gör det faktiskt inte bättre... Mest för att jag undrar om det verkligen bara är mej han gör det med, för i så fall är det ju en engångsgrej. Men annars...
Han kille är nog inte den mest pålitliga han heller, men jag tror inte att han skulle vara otrogen. Men jag vet ju inte. Jag tror inte att jag skulle vara otrogen jag heller, men jag vet att jag har varit det mot alla killar jag har haft. Inte något man berättar på första dejten direkt...

Va fasen är känslor egentligen? Det är bara en massa strul med sånt, killar hit och killar dit. O om man gillar nån så gillar han inte dig o om han gillar dig så gillar du inte honom. Bättre kanske att inte ha några känslor då. Fast det har man ju alldeles oavsett, jag är inte den snubben som stänger av känslorna direkt.
Men nej, jag har inge känslor för min kompis, förutom att han e en skön polare. Det är tur det. Jag kan säga att jag dejar en snubbe nu, känns väldigt bra och jag tror att det blir han och jag. Ingen annan tror på det, men jag gör det. Han är verkligen perfekt på alla sätt. Vi passar verkligen ihop. Det enda det kan köra på är sexet... Men det är väl inte det viktigaste? eller så kanske det är det...
Det enda som jag tror att skulle kunna sabba det är om mitt ex lämnade sin nya och försökte ta kontakt med mig igen. Jag är rädd att jag skulle lämna min nya o ta tillbaka exet i så fall. Jag borde nog inte bli tillsammans med en ny om jag inte är övertygad om att han är bättre än exet. Men det är ju det han är, det är bara det att mitt ex verkligen är världens sötaste kille o att vi hade grymt sex. Kan säkert bli så med min nya, för han är snyggare än exet, smartare och har liknande intressen som jag... Så kommer bara känslorna att växa lite till så är nog exet glömt. Eller rättare sagt så kommer exet förlora slaget om mina känslor. O det kommer kännas skönt!
Nu snöar det igen! Jippie! Snö och plugg såhär efter en skön, men förbjuden, stund med en vän. Inte så illa egentligen...

Kram Anderas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar