söndag 24 januari 2010

Hej,
jag heter Andreas och det här är bloggen om mitt liv och mina tankar. Min egen plats på nätet där ingen säger åt mig vad jag ska göra eller skriva, en sida där jag har kontrollen.
Jag är 20 år gammal, har en del vänner som jag umgås med och ett ganska ordnat liv där jag studerar på ett känt universitet här i Sverige. Så egentligen har jag det ganska bra, men någonstans inom mig gror en känsla av att inte riktigt passa in, en känsla av att vilja bryta mig loss och gå min egen väg. Vart finns den verkliga friheten?
Höll nästan på att glömma en sak, jag är ju bög desutom. En kille som tänder på killar och som dessutom gärna ligger i sängen, naken, och gosar med en annan kille. En så där bögjävel alltså, en äcklig jävla bög som packar bajs eller hur vad det nu är folk säger. En sån som tänder på alla killar han ser i omklädningsrummet och som tafsar dem på röven. Jag skulle säkert våldta dem allihop om de inte höll koll på mig. Fast det gör de ju inte, för de vet inte att jag är bög. Fan va lurade de är allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar