torsdag 28 januari 2010

Det blev träning idag igen, man måste hålla sig i form. Ju snyggare desto bättre, så länge jag kan kolla i spegeln o tycka att de ser bra ut så är jag nöjd. O de går bra nu =)
På friskis tränar ganska många, gubbarna behöver man inte kolla på men de unga killarna är trevliga, även om man måste vara lite försiktig. De får ju inte märka att man kollar mer än vad de andra kollar liksom. Eller va fan, skulle den snygga killen råka va gay så vore det ju kanon om han upptäckte att jag kollade. Tror alla gaykillar har tänkt tanken, spana in en riktigt snygg snubbe i omklädningsrummet, gå in i duschen och sen upptäcka att han kolla på dig. Ge honom en blick för att visa att du ser att han tittar, le så att han ser att du gillar det och sen få han göra resten. Komma fram och stälal sig bakom dig, krama dig bakifrån och smeka din vältränade mage. Mums!
Och vad som kan hända sen är ju en annan sak, fantisera lite du...
Minns en gång då jag var mycket yngre, jag och en kompis var och badade i ett badhus. När vi satt i bubbelpoolen, ensamma, så kände jag hur han la handen på mitt lår, smekte mig på insidan av låret och tittade mig i ögonen när han lät handen glida ner i mina badshorts o tog tag i den... Det var sånt som vi tuffa tonårskillar gjorde med varann när ingen såg, haha. Ni ska bara veta hur mycket spännande man kan hitta på.
Heteros? Ha, va e de?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar